Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Transport Tendencje zmian Wydanie V!!

Transport Tendencje zmian Wydanie V!!

109.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:

Świat bez marudzenia Przestań narzekać i ciesz się życiem, Will Bowen, Wydawnictwo Onepress
<b>Laboratorium cyberbezpieczeństwa w Dockerze. Zrób to sam</b>, <font color="navy">Krzysztof Godzisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Laboratorium cyberbezpieczeństwa w Dockerze. Zrób to sam, Krzysztof Godzisz, Wydawnictwo Helion

Roboty ziemne i rekultywacyjne w budownictwie komunikacyjnym, Marian Głażewski, Eugeniusz Nowocień, Konrad Piechowicz, Wydawnictwo WKiŁ

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku, Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons, Wydawnictwo Onepress

Sprawozdawczość ostrożnościowa i finansowa firm inwestycyjnych, Piotr Staszkiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Tworzenie serwisów WWW Standardy sieciowe, John Allsopp, Wydawnictwo Helion

Finanse międzynarodowe, Bogumił Bernaś, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy</b>, <font color="navy">Adam Roman, Lucjan Stapp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy, Adam Roman, Lucjan Stapp, Wydawnictwo Helion

100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych, Kevin Hemenway, Tara Calishain, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami