Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:

Nurkowanie dla zaawansowanych, Jacek Zyśk, Wydawnictwo Alma-Press

Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Web Analytics 2.0 Świadome rozwijanie witryn internetowych, Avinash Kaushik, Wydawnictwo Helion

Apache 2.0 dla zaawansowanych, Peter Wainwright, Wydawnictwo Helion

Pieniądze lubią zarabiać Podręcznik skutecznego inwestora, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress

Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2, Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Finanse międzynarodowe, Jerzy Jakubczyc, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Każdemu jego Everest, Mirosław Falco Dąsal, Wydawnictwo Bezdroża

Drupal 7 Ćwiczenia praktyczne, Paweł Philipczyk, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami