Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

59.00zł
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II 79.00zł
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II

Tytuł: E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
ISBN: 9788301215156
Ilość stron: 550
Data wydania: 11/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Tytuł książki: "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II"
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II”, kupili także:

Teoria reprezentacji grup skończonych, Jerzy Browkin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie opakowań, Bill Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy</b>, <font color="navy">Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Odwodnienie dróg Wydanie 4, Roman Edel, Wydawnictwo WKiŁ

Zakazana nauka Wydanie II, KENYON J. DOUGLAS, Wydawnictwo Amber

Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk, Nick Vandome, Wydawnictwo Helion

Geologia i surowce mineralne oceanów, Włodzimierz Mizerski, Krzysztof Szamałek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm, Reid Hoffman, Chris Yeh, Bill Gates (Foreword), Wydawnictwo Onepress

Rola inżynierii rachunkowości w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstwa, Leszek Michalczyk, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami