Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II 79.00zł
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II

Tytuł: E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
ISBN: 9788301215156
Ilość stron: 550
Data wydania: 11/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Tytuł książki: "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II"
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II”, kupili także:
<b>Zacznij programowanie w Go</b>, <font color="navy">Nathan Youngman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zacznij programowanie w Go, Nathan Youngman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java Podstawy Wydanie XI, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo Helion

S5/S7 Windows Programowanie i symulacja sterowników PLC firmy Siemens, Artur Król, Joanna Moczko-Król, Wydawnictwo NAKOM

Kwantowy świat Einstein, Bohr i wielki spór o naturę rzeczywistości, Manjit Kumar, Wydawnictwo Prószyński

Web 2.0 Przewodnik po strategiach, Amy Shuen, Wydawnictwo Helion

Windows Vista PL kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do chemii w zadaniach dla studentów nauk przyrodniczych, George I. Sackheim, Wydawnictwo Naukowe PWN

PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA, Marcin Nowakowski, Wydawnictwo BTC

Logika popularna Przystępny zarys logiki zdań, Andrzej Grzegorczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami