Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych

Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych

29.40zł
23.81zł
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II 79.00zł
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II

Tytuł: E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
ISBN: 9788301215156
Ilość stron: 550
Data wydania: 11/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II
Tytuł książki: "E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II"
Autor: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II”, kupili także:

Programista na rozmowie kwalifikacyjnej, Dariusz Kalbarczyk, Bartłomiej Narożnik, Miłosz Piechocki, Paweł Zdzie, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rzeczowe aktywa trwałe Zasady ujmowania, wyceny oraz ujawnień w świetle uregulowań MSSF/MSR i ustawy o rachunkowości, Rafał Sobczyk, Agnieszka Regulska, Wydawnictwo ODDK

Matematyka dla zerowego roku studiów wyższych Elementy geometrii analitycznej i algebry liniowej, M. Bryński, N. Dróbka, K. Szymański, Wydawnictwo WNT

Giełda Papierów Wartościowych dla bystrzaków, Tobiasz Maliński, Wydawnictwo Septem
<b>Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji</b>, <font color="navy">Scottie Crump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji, Scottie Crump, Wydawnictwo Helion

Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera, Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz, Wydawnictwo Helion

Pamięć na całe życie z płytą CD Trening arcymistrzowski, Marek Szurawski, Wydawnictwo AHA

Obrazowanie za pomocą tomografii optycznej OCT z detekcją fourierowską, Maciej Wojtkowski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami