Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 26.18zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:

Kontraktowanie realizacji przedsięwzięć budowlanych, Andrzej Kosecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielka księga wnętrz, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Teleskop Einsteina W poszukiwaniu ciemnej materii i ciemnej energii we Wszechświecie, Evalyn Gates, Wydawnictwo Prószyński

Zwyciężyć znaczy przeżyć. Ćwierć wieku później, Aleksander Lwow, Wydawnictwo Bezdroża

Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę, David J. Lieberman, Wydawnictwo Rebis

Psychologia ekonomiczna, Zaleśkiewicz Tomasz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Komentarz, Maria Duczmal, Emilia Kozakiewicz, Małgorzata Tomczak, Grzegorz Wiśnie, Wydawnictwo Wolters Kluwer

PHP5 i MySQL Zastosowania e-commerce, Emilian Balanescu, Mihai Bucica, Cristian Darie, Wydawnictwo Helion

Sterowane i mechatroniczne narzędzia skrawające, Piotr Cichosz , Mikolaj Kuzinovski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami