Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:

Po prostu Windows 7, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Słodkie sekrety, czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem, Weronika Madejska, Wydawnictwo Septem

Współczesne procesy badawcze w naukach o zarządzaniu Uwarunkowania metodyczne i metodologiczne, Henryk Dzwigoł, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie stron metodą stopniowego ulepszania Witryny dostępne dla każdego, Todd Parker, Scott Jehl, Maggie Costello Wachs, Patty Toland, Wydawnictwo Helion

Murarstwo i tynkarstwo Roboty murarskie, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP

Obliczenia biochemiczne, Alojzy Zgirski, Roman Gondko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektronika bez oporu. Schematy elektroniczne od podstaw</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika bez oporu. Schematy elektroniczne od podstaw, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Mechanika płynów w inżynierii i ochronie środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo WNT

Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia, David duChemin, Wydawnictwo Helion

czwartek, 19 września 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami