Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Marketing sensoryczny 57.90zł
Marketing sensoryczny

Tytuł: Marketing sensoryczny
Autor: Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk
ISBN: 978-83-208-1922-9
Ilość stron: 168
Data wydania: 11/2010
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 57.90zł


Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.

Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów.

Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.

Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.

Rozdziały:

Rozdział 1. Czym jest marketing sensoryczny?
Ludzkie zmysły jako zasoby do wykorzystania
Strategie sensoryczne a podejście do klienta
Zmysły ludzkie w centrum uwagi
Marka a subiektywny charakter doświadczeń
Zmysły i doświadczenia zmysłowe
Logika doświadczeń jednostki
 
Rozdział 2. Marketing 3.0
Dynamika zmian — zalążek społeczeństwa cyfrowego
Modernistyczne i postmodernistyczne systemy wartości
Indywidualizacja jako styl życia
Od produktu do doświadczenia zmysłowego
Marka a marketing sensoryczny
 
Rozdział 3. Zmysł węchu
Jak wywąchać dobry interes
Zapach jako źródło doznań
Głębokość i wymiary zapachu
Marka jako doświadczenie zapachowe
 
Rozdział 4. Zmysł słuchu
Słyszeć i rozumieć
Dźwięk jako źródło doznań
Holistyczne podejście do dźwięku
Marka jako doświadczenie dźwiękowe
 
Rozdział 5. Zmysł wzroku
Sztuka widzenia
Wizualizacja jako źródło doznań
Tworzenie przestrzeni usługowej
Marka jako doświadczenie wzrokowe
 
Rozdział 6. Zmysł smaku
Marketing bez smaku
Smak jako źródło doznań
Marki z pieprzykiem
Marka jako doświadczenie smakowe
 
Rozdział 7. Zmysł dotyku
Marketing dotykowy
Faktura powierzchni jako źródło doznań
Namacalne emocje
Marka jako doświadczenie dotykowe
 
Rozdział 8. Marka jako doświadczenie zmysłowe
Empatia i przyjemność
Czujniki, wrażenia i wyrażenia zmysłowe
Dusza marki
Najwyższe doświadczenie zmysłowe

Marketing sensoryczny
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing sensoryczny”, kupili także:

Lokalne interfejsy szeregowe w systemach cyfrowych, Jacek Bogusz, Wydawnictwo BTC
<b>Inżynieria danych na platformie AWS. Jak tworzyć kompletne potoki uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Chris Fregly, Antje Barth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inżynieria danych na platformie AWS. Jak tworzyć kompletne potoki uczenia maszynowego, Chris Fregly, Antje Barth, Wydawnictwo Helion

Projektowanie WWW Księga pomysłów #2, Patrick McNeil, Wydawnictwo Helion
<b>Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark</b>, <font color="navy">Vijay Kumar Velu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark, Vijay Kumar Velu, Wydawnictwo Helion

Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym, Bartosz Antosik, Wydawnictwo WKiŁ

Potęga podświadomości Hipnoza i psychostymulacja Wydanie rozszerzone, Maria Szulc, Wydawnictwo GALAKTYKA

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem, Melissa Perri, Wydawnictwo Onepress

Algebra abstrakcyjna w zadaniach, Jerzy Rutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bezpieczny komputer w domu, Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami