Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Przekroje klasycznych samochodów. Modele z lat 1960-1990

Przekroje klasycznych samochodów. Modele z lat 1960-1990

35.00zł
29.75zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:

Nowoczesne kompendium chemii, K.H. Lautenschläger, W. Schröter, A. Wanninger, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie, Catherine Seda, Wydawnictwo Helion

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Sukces tu i teraz Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress
<b>LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo Helion

Hiszpański dla bystrzaków, Susana Wald, Cecie Kraynak MA, Wydawnictwo Septem

33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy, Hermann Simon, Wydawnictwo Difin

React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II, Bonnie Eisenman, Wydawnictwo Helion

Praktyczna inżynieria wsteczna Metody, techniki i narzędzia, Gynvael Coldwind, Mateusz Jurczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami