Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

77.00zł
65.45zł
Marketing Premium 49.00zł 36.75zł
Marketing Premium

Tytuł: Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium.

To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych?

W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium.

Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing Premium
Tytuł książki: "Marketing Premium"
Autor: Dominika Trawka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Premium”, kupili także:

Popraw swoje życie, Andrzej Bubrowiecki, Wydawnictwo Muza

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

Gospodarka elektroniczna, Eugeniusz Januła, Teresa Truś, Wydawnictwo Difin

Fundamenty palowe Tom 1 Technologie i obliczenia Wydanie 2, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN

48 praw władzy Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi, Robert Greene, Wydawnictwo Czarna Owca

iOS Tajniki SDK Biblioteka przydatnych narzędzi, Kyle Richter, Joe Keeley, Wydawnictwo Helion

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński

Optymalizacja systemów i procesów logistycznych, Ryszard Miler, Tomasz Nowosielski, Bohdan Pac, Wydawnictwo CEDEWU
<b>70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami