Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem 69.00zł
Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Tytuł: Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-264-3106-7
Ilość stron: 236
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


• Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
• Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
• Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
• metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
• przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
• sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
• inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

Nikt nie rozumie wartości czasu lepiej od obdarzonego zmysłem biznesowym i dziennikarskim wyczuciem tematu Davida Meermana Scotta. Uczy on speców od marketingu i menedżerów najwyższego szczebla, jak wykorzystywać czas i kryzysowe sytuacje, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją. Przeczytaj Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Zarabiaj, kiedy Twoja konkurencja śpi.

Wiele biznesowych okazji najprawdopodobniej przelatuje ci właśnie koło nosa, podczas gdy dziennikarze i potencjalni klienci przeszukują internet i wymieniają się opiniami w sieci, wypatrując rozwiązań swoich problemów. Nowa książka Scotta, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i zestaw narzędzi, dzięki którym będziesz mógł działać szybko i uczestniczyć w tym dialogu. Prawdziwe przesłanie tej książki dotyczy jednak sposobu, w jaki w dzisiejszych czasach można szybciej uzyskać pożądany efekt.

Świat zmienił się w ostatnich latach diametralnie. Wkroczyliśmy w nową erę, w której liczy się działanie w czasie rzeczywistym. Zakurzone biznesplany ustępują miejsca strategiom opracowywanym i wprowadzanym w życie na bieżąco. Książka Davida Meermana Scotta to nowa mapa drogowa dla przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce być konkurencyjny w tej nowej erze przedsiębiorczości.

Spis treści:

I. Czas rewolucji  11

1. Czas na rozwój twojej firmy  13
Goliat trafiony przez Dave'a strzałem z procy  17
Drugie dno historii: United Airlines, Taylor Guitars i Calton Cases  20
Łamiąc gryf gitary Taylor, łamiesz temu człowiekowi serce  20
Dobry moment na naukę  22
Studium przypadku - rozwój produktu w czasie rzeczywistym  23
United bez polotu  25
Wielkie zwycięstwo Dave'a  26
Zaangażowanie w czasie rzeczywistym  27

2. Szybkość kontra ospałość - meldunki z frontu  28
Google w końcu zaczyna rozumieć  30
W pułapce cyklu informacyjnego  31
Niewidzialna obecność w sali konferencyjnej  32
To, co się teraz liczy  33
Czy widzisz schemat?  35

3. Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami  36
Nowe prawa dotyczące prędkości  37
Prawo wykładnicze w czasie rzeczywistym  37
Prawo rozkładu normalnego (Gaussa) w czasie rzeczywistym  39
Jak ty byś zareagował?  41

4. Nastawienie na czas rzeczywisty  43
"Tak jak zwykle"  43
Nastawienie na działanie w czasie rzeczywistym  44
Nigdy więcej nie działaj "tak jak zwykle"  45
Nie chodzi o narzędzia, ale o sposób myślenia, który za nimi stoi  47

5. Za duże, żeby odnieść sukces?  50
Radar Boeinga zbyt późno dostrzega samolot Harry'ego  51
Dziękujemy za państwa zapytanie  55
Skontaktuj się z nami (albo nie)  56
Nawiązywanie kontaktu  58
Jak szybko odpowiada setka firm z rankingu Fortune 100?  59

6. Współpracuj z mediami na ich zasadach  62
Ciągle w działaniu  62
Rewolucja - na żywo na Twitterze i w YouTube  63
Dostosuj się do cyklu informacji w czasie rzeczywistym  64
Stary plan kontaktów z mediami  65
Amazon.com Wielkim Bratem  65
Teraz: kiedy powstają informacje  67
Wiele ujęć jednej historii  68
Jak powstają wiadomości w czasie rzeczywistym  69
A słyszałeś o nagranej automatycznej pornowiadomości?  70
Jak kontaktować się z mediami w czasie rzeczywistym  71

7. Komunikacja kryzysowa i media  80
Eurostar i cisza  80
Twitter jako narzędzie komunikacji kryzysowej  81
Powiadomienia na żywo dla mediów  82
Komunikuj się z dziennikarzami, zanim będą ci potrzebni  83
Rzucony w wir informacji w najmniej spodziewanym momencie  85
Co zrobić, jeśli macie gorący temat  86
Jak wyciszyć skandal  87
Działaj natychmiast  88
Drzwi za milion dolarów  88

8. Co w tej chwili mówią o tobie inni?  91
Kim, do licha, są ci ludzie?  91
Tropienie znanych źródeł  95
Kiedy odpowiedzieć (lub nie)?  97
Udział w milionach dyskusji w czasie rzeczywistym  97
Wpis wart 250 tys. dolarów!  99
Jak obchodzić się z krytyką?  100
Brak natychmiastowej odpowiedzi  101
Badanie sieci społecznościowych  102
Wybór usług z zakresu badania sieci społecznościowych  104
Nawet najwięksi gracze są społecznościowi  106

9. Szukaj inspiracji w tłumie  108
Jak zatytułować książkę lub nazwać produkt?  109
Wielofunkcyjny "tłum"  110
Znajdź właściwy "tłum"  111
Masowa burza mózgów  113
Crowdsourcing i film bez budżetu  114
Musisz dawać, aby brać  116

II. Połącz się ze swoim rynki em  117

10. Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym  119
Kontakt z klientami to właśnie marketing i PR  120
Dlaczego powinienem ci pomóc?  121
Interakcje z klientami w czasie rzeczywistym  123
Znajomi najpierw piszą do znajomych  124
Korzystaj z tweetów  125
Okaż miłość swoim odbiorcom na Twitterze  128
Jak ugasić pożar, gdy już wszystko stracone?  129
Odpowiedz krytykom na ich terenie  131
Zmobilizuj dyrektora wykonawczego do pracy  132
To może się przytrafić także tobie  133
Szybka odpowiedź poprzez nową stronę internetową  134
Liczne kanały komunikacji  136
Dotarcie do fanów  140

11. W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas  142
Słuchaj rekomendacji innych  143
Gdy kupujesz dom  145
Dotarcie do nabywców przez urządzenia mobilne  146

12. Chcą tego natychmiast  149
Chcę tego natychmiast  150
Czas rzeczywisty z Grateful Dead  151
Produkty czasu rzeczywistego dla twojego rynku  154
Gorące oferty pracy w czasie rzeczywistym?  154
Wydawca wprowadza w czasie rzeczywistym książkę Truman Fires MacArthur  157
Szkolenia i kursy handlowe w czasie rzeczywistym  157

III. Czas n a rozwój twojej firmy  161

13. Pozwól im się komunikować... teraz  163
Polityka komunikacji w czasie rzeczywistym  165
W jaki sposób opracować wytyczne w sprawie komunikacji w czasie rzeczywistym?  174
Opublikowanie wytycznych  175
Wspieranie komunikacji  176
Kiedy jedna z owieczek zejdzie na złą drogę  176
Dyrektor ds. komunikacji w czasie rzeczywistym  178
Pozwól swoim pracownikom komunikować się teraz  179

14. W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machiną czasu rzeczywistego  181
Odpowiadaj od razu, kiedy nabywcy gotowi są kupować  182
Dowiedz się, kiedy będzie gotowa  184
Wypróbuj to!  185
Co robią inni?  186

15. Dokonaj sprzedaży  188
Czas rzeczywisty, marketing i sprzedaż sterowane danymi  188
Technologia czasu rzeczywistego  190
Słyszałem, że się dorobiłeś!  192
Niech twoi handlowcy cię pokochają  194
Podręczniki strategii sprzedaży czasu rzeczywistego  194
Wiedzą, co robię!  197

16. Biznes w tempie teraźniejszości  199
Aberracja mass mediów  200
Lutz i ja  202
Tak, słuchamy!  203
TweetDeck w Motown  204
GM uczy się okazywać ludzką twarz  205
Lutz zawsze ma ostatnie słowo  206
Jak komunikacja w czasie rzeczywistym pomaga w sprzedaży samochodów?  206
Zacząć działać w czasie rzeczywistym  208
Improwizując pod wulkanem  210
Połączenie sposobu myślenia i narzędzi  212

Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem”, kupili także:

Windows 8.1 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Obowiązkowe umowy w procesie budowlanym + CD, Michał Kuliński, Wydawnictwo C.H. BECK

Kot Dalajlamy, David Michie, Wydawnictwo Editio

Joomla! Biblia Wydanie II, Ric Shreves, Wydawnictwo Helion

Wszyscy jesteśmy dziwni O micie masowości i końcu posłuszeństwa, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Obiekty mostowe w infrastrukturze miejskiej, Biliszczuk Jan, Wydawnictwo DWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami