Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:

Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1984-1989, Wojciech Połomski, Wydawnictwo WKiŁ

Inżynieria produkcji, Tadeusz Karpiński, Wydawnictwo WNT

Elementy mechaniki kwantowej dla filozofów, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Geologia regionalna kontynentów, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw, David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche, Wydawnictwo Helion

Stal dupleks w konstrukcjach spawanych Wydanie 2, Jerzy Nowacki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Notacja modelowania procesów biznesowych podstawy Business Process Modeling Notation BPMN, Marek Piotrowski, Wydawnictwo BTC

E-obywatel. E-sprawiedliwość. E-usługi, Kinga Flaga-Gieruszyńska , Jacek Gołaczyński , Dariusz Szostek, Wydawnictwo C.H. BECK

Zen Steve'a Jobsa, Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator), Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami