Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

51.50zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać, Andrzej Krótki, Wydawnictwo Onepress

Rozróżnialność uszkodzeń w diagnostyce złożonych obiektów dynamicznych, Jan Maciej Kościelny, Michał Syfert, Anna Sztyber, Wydawnictwo EXIT

101 praktycznych skryptów na stronę WWW wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion
<b>Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II</b>, <font color="navy">dr Katarzyna Czyż</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II, dr Katarzyna Czyż, Wydawnictwo Onepress

Inteligentny budynek Poradnik projektanta instalatora i użytkownika, Krzysztof Duszczyk Andrzej Dubrawski Marcin Pawlik M. Szafrański, Wydawnictwo Naukowe PWN

CATIA v5 Modelowanie i analiza układów kinematycznych, Marek Wyleżoł, Wydawnictwo Helion

Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć, Janet Bodnar, Wydawnictwo Onepress

Rysunek techniczny budowlany, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami