Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:

Szkło optyczne i fotoniczne Właściwości techniczne, Andrzej Szwedowski, Ryszard Romaniuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Umysł gramatyka ewolucja Wykłady z filozofii umysłu, Szymon Wróbel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metody instrumentalne w analizie chemicznej Wydanie 5, Walenty Szczepaniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

C++ elementarz hakera, Michael Flenov, Wydawnictwo Helion

Joomla! 3.x. Praktyczny kurs, Sławomir Pieszczek, Wydawnictwo Helion

Harvard Business Review Kobiety i biznes, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone, Adam Jarczyński, Wydawnictwo Onepress
<b>Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania</b>, <font color="navy">Luca Mezzalira</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania, Luca Mezzalira, Wydawnictwo Helion
<b>Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#</b>, <font color="navy">Dmitri Nesteruk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#, Dmitri Nesteruk, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami