Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Język angielski w branży samochodowej English in the Automotive Industry

Język angielski w branży samochodowej English in the Automotive Industry

42.00zł
35.70zł
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów 79.00zł 59.25zł
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Tytuł: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł
ISBN: 9788328365254
Ilość stron: 328
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


Merytorycznie, praktycznie i konkretnie

Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła.

Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów.

Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.

Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu.

Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy.

Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.

Książkę wyróżniają:
• na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,
• dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,
• ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,
• wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,
• 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Tytuł książki: "Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów"
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów”, kupili także:

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych, Jacek Stadnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przykłady obliczeń konstrukcji murowych i żelbetowych Tom 5 Konstrukcje budowlane, Józef Sieczkowski, Jan Sieczkowski, Wydawnictwo WSiP

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Teoria i zastosowanie, Wiktor Gabrusewicz, Wydawnictwo PWE
<b>Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych</b>, <font color="navy">Jakub Kalinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych, Jakub Kalinowski, Wydawnictwo Helion
<b>Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydan</b>, <font color="navy">Steven F. Lott, Dusty Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydan, Steven F. Lott, Dusty Phillips, Wydawnictwo Helion

Poradnik mechanika REA, Joachim Potrykus, Wydawnictwo REA

Lotnictwo w wojnie powietrznej Koncepcje. Historia. Teraźniejszość, Wiesław Marud , Tadeusz Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu, Grzegorz Mazurek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V, Michael Alexander, John Walkenbach, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami