Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

46.20zł
37.42zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Zastosowania badań systemowych w nauce, technice i ekonomii, Janusz Kacprzyk, Zbigniew Nahorski, Dariusz Wagner, Wydawnictwo EXIT

Innowacyjność w ujęciu podmiotowym Uwarunkowania instytucjonalne, Teresa Bal-Woźniak, Wydawnictwo PWE

Jak się sprzedać Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei, Arch Lustberg, Wydawnictwo MT Biznes

Pytanie o życie. Energia, ewolucja i pochodzenie życia, Nick Lane, Wydawnictwo Prószyński

STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C z biblioteką HAL, Marek Galewski, Wydawnictwo BTC

Praktyczna analiza plików binarnych Zbuduj własne narzędzia na platformie Linux do instrumentacji binarnej, analizy i de, Dennis Andriesse, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Myślenie matematyczne Podstawy, rozwój, edukacja</b>, <font color="navy">Jan Gałuszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Myślenie matematyczne Podstawy, rozwój, edukacja, Jan Gałuszka, Wydawnictwo EXIT

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051, Piotr Gałka, Paweł Gałka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuczna inteligencja, Marek Jan Kasperski, Wydawnictwo Helion

poniedziałek, 29 maja 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami