Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

71.40zł
57.83zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Director MX Szybki start, Andre Persidsky, Mark Schaeffer, Wydawnictwo Helion
<b>Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem</b>, <font color="navy">Łada Drozda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem, Łada Drozda, Wydawnictwo Onepress

Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA

Bezstopniowe przekładnie cierne Ciągła regulacja przełożenia za pomocą tarcia tocznego, Czesław Koziarski, Wydawnictwo WNT

Re-Horachte Pierwsze spotkanie Tom 2, Dariusz Kankowski, Wydawnictwo Sumptibus

Sztuka całowania Wydanie II, William Cane, Wydawnictwo Onepress

Słownik angielsko-polski polsko-angielski Geologia, Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik kierownika zespołu, Whitehead Richard, Wydawnictwo WNT

Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III, Ved Antani, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami