Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych 69.00zł
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Autor: Renata Nestorowicz, Bogna Pilarcz

ISBN: 978-83-7526-736-5

Ilość stron: 260

Data wydania: 2010

Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku.

Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom.

Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.

W książce szczegółowo omówiono:
• istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
• wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
• zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
• metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
• podstawowe elementy marketing miksu,
• atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
• politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
• różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
• zagadnienia komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Koncepcja zrównoważonego rozwoju
Ewolucja orientacji marketingowej
Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych

Rozdział 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych
Istota i cele rolnictwa ekologicznego
Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w
Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje
Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce

Rozdział 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej
Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych
Segmentacja rynku żywności ekologicznej
Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania

Rozdział 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych
Źródła informacji marketingowych
Prowadzenie badań marketingowych
Wybrane metody badań marketingowych

Rozdział 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketing miksu
Cechy ekożywności
Zarządzanie produktem
Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego
Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych
Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych

Rozdział 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji
Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej
Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich
Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji
Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej

Rozdział 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej
Reklama jako narzędzie komunikacji masowej
Promocja sprzedaży na rynku ekożywności
Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej
Działania z zakresu public relations
Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna
Zakończenie
Słowniczek

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing ekologicznych produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo Helion

Unity i C#. Praktyka programowania gier, Jacek Ross, Wydawnictwo Helion

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Joanna Lee, Wydawnictwo Helion

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać, Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe, Wydawnictwo Onepress

Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast, Bohdan Łyp, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie</b>, <font color="navy">Krzysztof Dobrowolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie, Krzysztof Dobrowolski, Wydawnictwo Onepress

Ćwiczenia z biochemii, Leokadia Kłyszejko-Stefanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka obserwacji, czyli skuteczne studiowanie drugiego człowieka, Jo-Ellan Dimitrius, Mark C. Mazzarella, Wydawnictwo Onepress

HTML5 i CSS3 Standardy przyszłości, Brian P. Hogan, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami