Tytuł: | Marketing dla studentów kierunków technicznych | Autor: | Tony Curtis | ISBN: | 978-83-264-7999-1 | Ilość stron: | 484 | Data wydania: | 02/2015 (wydanie 3) | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 59.00zł |
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: • współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, • elementy marketing-mix, • główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Lektura obowiązkowa dla każdego, kto wybrał fakultet z biznesu lub marketingu, a także solidna podstawa strategii marketingowej dla studentów MBA, którzy ukończyli studia naukowo-techniczne.
Spis treści:
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy? Rozdział 2. System marketingowy Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe
Część druga. Narzędzia marketingowe Rozdział 4. Produkt Rozdział 5. Cena Rozdział 6. Strategia dystrybucji Rozdział 7. Promocja Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces
Część trzecia. Niezbędne umiejętności Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi Rozdział 10. Marketing a finanse Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi Rozdział 12. Zarządzanie projektami Rozdział 13. Konsulting
Część czwarta. Synteza Rozdział 14. Rozwój nowych produktów Rozdział 15. Jakość rynkowa Rozdział 16. Plan marketingowy
Marketing dla studentów kierunków technicznych --- Pozycja niedostępna.---
|