Tytuł: | E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II | Autor: | Aneta Sokół , Barbara Cendrowska | ISBN: | 978-83-8102-069-5 | Ilość stron: | 170 | Data wydania: | 03/2018 (wydanie 2) | Oprawa: | Miękka | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | CEDEWU | Cena: | 34.00zł |
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.
mówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.
Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II --- Pozycja niedostępna.---
|