Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V 49.00zł 38.22zł
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V

Tytuł: Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł oryginalny Marketing For Dummies, 5th edition
Autor: Jeanette McMurtry
ISBN: 978-83-283-5903-1
Ilość stron: 448
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł


Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:
• Wykorzystanie psychologii wyboru
• Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
• Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
• Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
• Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,22zł

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
Tytuł książki: "Marketing dla bystrzaków. Wydanie V"
Autor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Septem
Cena: 49.00zł 38.22zł
Klienci, którzy kupili „Marketing dla bystrzaków. Wydanie V”, kupili także:

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Obróbka strumieniowo-ścierna Tom 2 Oczyszczarki i procesy obróbki</b>, <font color="navy">Kazimierz Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obróbka strumieniowo-ścierna Tom 2 Oczyszczarki i procesy obróbki, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizyka wokół nas Wydanie 4, Paul Hewitt, Wydawnictwo Naukowe PWN

Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej, Joseph T. Jaynes, Rip Noël, Wydawnictwo Helion

JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II, Simon Timms, Wydawnictwo Helion

English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko, Beata Błaszczyk, Wydawnictwo Helion
<b>Budownictwo elektroenergetycznej infrastruktury przesyłowej i dystrybucyjnej</b>, <font color="navy">Waldemar Kamrat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Budownictwo elektroenergetycznej infrastruktury przesyłowej i dystrybucyjnej, Waldemar Kamrat, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algebra macierzy liczbowych, Adam Marlewski, Wydawnictwo NAKOM

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami