Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!.
• Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie • Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli • Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli • Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów.
Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji.
Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
• Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie • Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć • Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach • Zarządzanie czasem i sprawna organizacja • Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji • Mapowanie udanych prezentacji • Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami • Mapy myśli a przywództwo • Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność • Mapowanie myśli a myślenie strategiczne • Mapy myśli a sprzedaż i marketing • Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian
Mapy myśli - Twoja przepustka do kreatywności w biznesie.
Spis treści:
CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe 1. Czym jest mapa myśli? (2) 2. Jak stworzyć mapę myśli? (19) 3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)
CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych 4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64) 5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86) 6. Mapowanie udanych prezentacji (106) 7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)
CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego 8. Mapy myśli a przywództwo (144) 9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165) 10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)
CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników 11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218) 12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232) Zakończenie (251) Dodatek (256)
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
|