Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II 49.00zł 36.75zł
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Tytuł: Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Tytuł oryginalny Mind Maps for Business, 2nd Edition
Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
ISBN: 978-83-283-2227-1
Ilość stron: 264
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!.

• Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
• Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
• Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
• Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów

W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów.

Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji.

Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!

• Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
• Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
• Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
• Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
• Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
• Mapowanie udanych prezentacji
• Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
• Mapy myśli a przywództwo
• Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
• Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
• Mapy myśli a sprzedaż i marketing
• Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myśli - Twoja przepustka do kreatywności w biznesie.

Spis treści:

CZĘŚĆ 1. Mapy myśli: najdoskonalsze "oprogramowanie" biznesowe
1. Czym jest mapa myśli? (2)
2. Jak stworzyć mapę myśli? (19)
3. Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach (34)

CZĘŚĆ 2. Mapowanie myśli w ramach podstawowych działań biznesowych
4. Zarządzanie czasem i sprawna organizacja (64)
5. Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji (86)
6. Mapowanie udanych prezentacji (106)
7. Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami (124)

CZĘŚĆ 3. Mapowanie myśli w celu usprawnienia myślenia biznesowego
8. Mapy myśli a przywództwo (144)
9. Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność (165)
10. Mapowanie myśli a myślenie strategiczne (182)

CZĘŚĆ 4. Mapowanie myśli w celu uzyskiwania lepszych wyników
11. Mapy myśli a sprzedaż i marketing (218)
12. Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian (232)
Zakończenie (251)
Dodatek (256)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Tytuł książki: "Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II"
Autor: Tony Buzan, Chris Griffiths
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II”, kupili także:

Zdrowie zaczyna się w brzuchu, Erica Sonnenburg , Justin Sonnenburg, Wydawnictwo GALAKTYKA

SQL Rusz głową (Head first), Lynn Beighley, Wydawnictwo Helion

Jak Adam Smith może odmienić Twoje życie. Zaskakujące rozważania o ludzkiej naturze i szczęściu, Russ Roberts, Wydawnictwo Onepress

Opanować czas + CD, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów, Dustyn Roberts, Wydawnictwo Helion

MS Office 2016 PL w biurze i nie tylko, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

niedziela, 21 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami