Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Czujniki Mechatronika samochodowa

Czujniki Mechatronika samochodowa

65.00zł
55.25zł
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności 67.00zł 50.25zł
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Tytuł: Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Tytuł oryginalny Product Roadmaps Relaunched: How to Set Direction while Embracing Uncertainty
Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
ISBN: 978-83-283-6592-6
Ilość stron: 242
Data wydania: 06/2020
Oprawa: Miękka
Format: 240x210
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 50.25zł


Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować.

Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.

Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości.

Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:
• inspirująco sformułować cele produktu
• racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
• zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
• wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
• stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic

Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia.

Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Tytuł książki: "Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności"
Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności”, kupili także:

Mózg na manowcach Dlaczego oszukujemy, udajemy i ulegamy pokusom?, David Disalvo, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1, Czesław Grabarczyk, Wydawnictwo WNT

Decyduj Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy, Chip Heath, Dan Heath, Wydawnictwo MT Biznes

Sny, senne wizje i przypowieści. Fragmenty duchowej ścieżki, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus
<b>MySQL. Jak zaprojektować i wdrożyć wydajną bazę danych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Vinicius M. Grippa, Sergey Kuzmichev</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
MySQL. Jak zaprojektować i wdrożyć wydajną bazę danych. Wydanie II, Vinicius M. Grippa, Sergey Kuzmichev, Wydawnictwo Helion

Autokarem po Europie Ilustrowany poradnik dla kierowców, Magdalena Bartłomiejczyk, Jarosław Fira, Krzysztof Zimoch, Wydawnictwo Grupa Image

Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz, Henry Jacoby, William Irwin, Wydawnictwo Editio

Małe wielkie sprawy 163 sposoby osiągania doskonałości w biznesie, Tom Peters, Wydawnictwo MT Biznes

Prawo budowlane Warunki techniczne i inne akty prawne Wydanie 12, Małgorzata Buczna, Wydawnictwo Wolters Kluwer

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami