Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

69.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:
<b>Sztuka prowadzenia cyberkonfliktu. Atak i obrona w czasie rzeczywistym</b>, <font color="navy">Dan Borges</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuka prowadzenia cyberkonfliktu. Atak i obrona w czasie rzeczywistym, Dan Borges, Wydawnictwo Helion

Code with me. Zostań game developerem, Krzysztof Pianta, Wydawnictwo Helion
<b>Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie</b>, <font color="navy">Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie, Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue, Wydawnictwo Helion

Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III, Ed Burnette, Wydawnictwo Helion

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci, Andrew Warren, Wydawnictwo Promise
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych</b>, <font color="navy">Wayne Winston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych, Wayne Winston, Wydawnictwo Promise

Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Windows XP komendy i polecenia Praktyczne przykłady, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Windows 7 PL Podstawy obslugi systemu, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami