Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Ponadczasowe strony internetowe, Alexander Dawson, Wydawnictwo Helion

Programowanie w języku R Analiza danych, obliczenia, symulacje Wydanie 2, Marek Gągolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc</b>, <font color="navy">Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc, Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword), Wydawnictwo Sensus

Rusztowania Montaż Eksploatacja Normy, Jerzy Tomaszewski, Wydawnictwo Liwona

Osobisty dziennik biegacza. Dopasuj plan treningowy i ciesz się postępami!, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

Systemy operacyjne. Wydanie IV, Andrew S. Tanenbaum, Herbert Bos, Wydawnictwo Helion

Komunikacja człowieka z maszyną Komputerowe modelowanie kompetencji językowej, Zygmunt Vetulani, Wydawnictwo EXIT

Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje, Matt R. Cole, Wydawnictwo Helion

Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia, Ryan Holiday, Stephen Hanselman, Wydawnictwo Onepress

poniedziałek, 20 marca 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami