Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu 79.00zł 59.25zł
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu

Tytuł: Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
Autor: Anna Morawiec-Bartosik
ISBN: 9788328386570
Ilość stron: 368
Data wydania: 08/2022
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


Czy pracę działu HR da się zmierzyć?

Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?

Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy?

Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności.

Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce.

Ta książka pomoże Ci zbudować lub wzmocnić rolę analityki HR w Twojej firmie, pomoże także w rozwijaniu umiejętności i perspektywy analityków HR oraz przekona zarząd i biznes, że warto zainwestować czas i fundusze w rozwijanie tej części biznesu. Wskaże jasne cele analityki personalnej, przeprowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze aspekty liczb w HR, które będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie. Przede wszystkim książka pomoże Ci w znalezieniu wspólnego języka z biznesem, finansami i zarządem ― a językiem tym są właśnie dane.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
Tytuł książki: "Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu"
Autor: Anna Morawiec-Bartosik
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu”, kupili także:

Elektrodynamika techniczna, Janusz Turowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych, Michał Kuliński, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Liczby Krótki kurs</b>, <font color="navy">Peter M. Higgins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Liczby Krótki kurs, Peter M. Higgins, Wydawnictwo Naukowe PWN

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matematyczność przyrody, Michał Heller, Józef Życiński, Wydawnictwo Petrus

Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji, Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk, Wydawnictwo Difin

Teoria sygnałów Wstęp wydanie II, Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma, Wydawnictwo Helion
<b>Chmury</b>, <font color="navy">Storm Dunlop</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Chmury, Storm Dunlop, Wydawnictwo Arkady

Jak projektować kroje pisma Od szkicu do ekranu, Scaglione Jose, Meseguer Laura, Henestrosa Cristobal, Wydawnictwo D2D

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami