Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 54.90zł 41.18zł
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Tytuł: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
Autor: Zyta Machnick
ISBN: 978-83-283-5422-7
Ilość stron: 240
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś

Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.

A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.

Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy.

Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.

Zamów książke już dzisiaj! I czytaj przed oficjalną datą premiery. Tylko w naszej księgarni wysyłamy na biężąco.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
Tytuł książki: "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi"
Autor: Zyta Machnick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi”, kupili także:

Sztuka animacji Od ołówka do piksela Historia filmu animowanego, Jerry Beck, Wydawnictwo Arkady
<b>Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III, Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuczna inteligencja dla bystrzaków</b>, <font color="navy">John Mueller, Luca Massaron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Sztuczna inteligencja dla bystrzaków, John Mueller, Luca Massaron, Wydawnictwo Septem

Rurociągi podmorskie Zasady projektowania, Waldemar Magda, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metrologia, Władysław Jakubiak, Sławomir Zator, Paweł Majda, Wydawnictwo PWE
<b>Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć</b>, <font color="navy">Kevlin Henney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć, Kevlin Henney, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak ujarzmić emocje? Trening Wydanie III, Matthew McKay, Patrick Fanning, Martha Davis, Wydawnictwo Onepress
<b>Góry Polski. 43 nieoczywiste trasy. Na jeden i na kilka dni. MountainBook. Wydanie 1</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski, Mariola Borecka, Marcin Winkiel, Natalia Figiel, Pa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Góry Polski. 43 nieoczywiste trasy. Na jeden i na kilka dni. MountainBook. Wydanie 1, Krzysztof Bzowski, Mariola Borecka, Marcin Winkiel, Natalia Figiel, Pa, Wydawnictwo Bezdroża

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami