Tytuł: | Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów | Autor: | Wiesław Rychlicki | ISBN: | 978-83-283-2200-4 | Ilość stron: | 432 | Data wydania: | 09/2016 | Oprawa: | Miękka | Format: | 158 x 235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 69.00zł |
• Mózg robota i aplikacje do programowania, czyli od czego zacząć przygodę z robotami LEGO • Silniki i czujniki, czyli jak zapewnić odpowiednie działanie robota w świecie rzeczywistym • Mój własny robot, czyli jak zbudować i zaprogramować robota w zależności od potrzeb
Robotyka jest jedną z dziedzin szybko rozwijających się we współczesnym świecie. Roboty świetnie sprawdzają się w najróżniejszych warunkach, a umiejętność ich programowania jest coraz bardziej ceniona na rynku pracy. To wszystko prawda, ale nie można zapominać o tym, że programowanie robotów może także stanowić świetną zabawę.
Zwłaszcza jeśli dotyczy to robotów LEGO MINDSTORMS! Nie trzeba być dzieckiem, by poczuć ekscytację związaną z samodzielnym zaprojektowaniem zachowań robota, który wykona wszystkie wymagane od niego czynności. A zatem - do dzieła!
W tej książce znajdziesz wszystkie elementy niezbędne do rozpoczęcia pracy z LEGO MINDSTORMS. Jej autor pokaże Ci, jak działa kostka EV3 i jakie aplikacje możesz wykorzystać do programowania Twoich robotów.
Poprowadzi Cię przez krainę danych liczbowych, operacji logicznych, arytmetycznych i innych, a także instrukcji sterujących. Zapozna Cię z możliwościami w zakresie tworzenia podprogramów i programowania wielowątkowego. Dzięki niemu poznasz silniki i czujniki oraz bloczki służące do ich programowania.
Zobaczysz, jak można łączyć ze sobą kostki EV3, a potem przyjrzysz się trzem ulubionym robotom autora. To z pewnością zainspiruje Cię do wymyślania własnych konstrukcji LEGO i sterującego nimi oprogramowania!
• Mózg robota LEGO MINDSTORMS EV3 • Zaczynamy programowanie w aplikacji LEGO MINDSTORMS EV3 • Podstawowe operacje na danych • Silniki i czujniki LEGO MINDSTORMS EV3 • Programowanie wybranych konstrukcji robotów • Budujemy własne roboty • Pliki graficzne i dźwiękowe w zasobach aplikacji • Edycja obrazów dla kostki EV3 i edycja dźwięków • Programowanie muzyki na podstawie zapisu nutowego • Rysowanie figur geometrycznych i konstrukcje • Matematyczne podstawy sterowania pojazdem
Sprawdź, jak ożywić Twoje LEGO.
Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów --- Pozycja niedostępna.---
|