Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Klimatyczna katastrofa

Klimatyczna katastrofa

42.00zł
33.60zł
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity 37.00zł 27.75zł
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity

Tytuł: LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978832838178
Ilość stron: 80
Data wydania: 10/2021
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


• Lubisz klocki LEGO?
• Kochasz gry komputerowe?
• Chcesz połączyć te dwie pasje?

Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!

Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.

Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.

Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!

• Instalacja niezbędnego oprogramowania
• Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
• Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
• Zastosowanie klocków specjalnych
• Publikacja gry w serwisie Unity Play

Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Tytuł książki: "LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity"
Autor: Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity”, kupili także:
<b>Kubernetes w środowisku produkcyjnym. Jak budować efektywne platformy aplikacji</b>, <font color="navy">Josh Rosso, Rich Lander, Alex Brand, John Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes w środowisku produkcyjnym. Jak budować efektywne platformy aplikacji, Josh Rosso, Rich Lander, Alex Brand, John Harris, Wydawnictwo Helion

HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN

Architektura układów arytmetyki resztowej, Janusz Biernat, Wydawnictwo EXIT

Rozważny inwestor Wydanie II zaktualizowane, Maciej Rogala, Wydawnictwo Onepress

Edytory vi i Vim Leksykon kieszonkowy, Arnold Robbins, Wydawnictwo Helion

Tajniki przetrwania firmy rodzinnej Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy, Quentin J. Fleming, Wydawnictwo Onepress

Wykonywanie obróbki na konwencjonalnych obrabiarkach skrawających Kwalifikacja M.19.2 Podręcznik do nauki zawodów, Janusz Figurski, Stanisław Popis, Wydawnictwo WSiP

HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion

Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu, Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami