Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity 37.00zł 27.75zł
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity

Tytuł: LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978832838178
Ilość stron: 80
Data wydania: 10/2021
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


• Lubisz klocki LEGO?
• Kochasz gry komputerowe?
• Chcesz połączyć te dwie pasje?

Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!

Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.

Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.

Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!

• Instalacja niezbędnego oprogramowania
• Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
• Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
• Zastosowanie klocków specjalnych
• Publikacja gry w serwisie Unity Play

Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Tytuł książki: "LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity"
Autor: Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity”, kupili także:

Bankowość elektroniczna Istota stan perspektywy, Michał Polasik, Wydawnictwo CEDEWU

Superakcje, Kenneth Fisher, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW, Kristofer Layon, Wydawnictwo Helion

Dachy stropodachy tarasy. Remonty i wzmacnianie, Maciej Niedostatkiewicz, Wydawnictwo Difin

Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych, Gail Rahn Frederick, Rajesh Lal, Wydawnictwo Helion

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż, Robert Zych, Wydawnictwo Helion

Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w, Rob Miles, Wydawnictwo Helion
<b>Warsztat hakera. Testy penetracyjne i inne techniki wykrywania podatności</b>, <font color="navy">Matthew Hickey, Jennifer Arcuri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Warsztat hakera. Testy penetracyjne i inne techniki wykrywania podatności, Matthew Hickey, Jennifer Arcuri, Wydawnictwo Helion

J2EE Wzorce projektowe Wydanie II, Deepak Alur, John Crupi, Dan Malks, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami