Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

81.90zł
69.62zł
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II 49.00zł
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Tytuł: Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
Tytuł oryginalny Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 2nd Edition
Autor: Jeff Gothelf, Josh Seiden
ISBN: 978-83-283-5945-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 12/2019
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii.

Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne.

Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.

W tej książce:
• zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
• etapy cyklu lean UX
• pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
• integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
• rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania

Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje.

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II”, kupili także:

Podstawy obróbki CNC, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Oswajanie nieskończoności Historia matematyki, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Pełne przywództwo, Stewart D. Friedman, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Tworzenie zespołów i motywacja według Johna Adaira, Neil Thomas (red.), John Adair, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Analiza zespolona w zadaniach, Andrzej Ganczar, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zen i sztuka fotografii Od inspiracji do obrazu, Wayne Rowe, Wydawnictwo Helion

Ekologiczny dom Jak go zbudować i zdrowo w nim mieszkać, Duran Sergi Costa, Wydawnictwo Arkady
<b>Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Andreas C. Müller, Sarah Guido</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie, Andreas C. Müller, Sarah Guido, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami