Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Społeczeństwo sieci Wydanie 2

Społeczeństwo sieci Wydanie 2

69.90zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym, David Apgar, Wydawnictwo Onepress

Język C++ Szkoła programowania Wydanie VI, Stephen Prata, Wydawnictwo Helion
<b>Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Jacek Walkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone, Jacek Walkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Mechanika techniczna Tom 1 + Tom 2 KOMPLET, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zintegrowany system bezpieczeństwa transportu Tom 2 Uwarunkowania rozwoju integracji systemów bezpieczeństwa transportu, Ryszard Krystek, Wydawnictwo WKiŁ

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016, Andrew James Warren, Wydawnictwo Promise

Kryptografia w teorii i w praktyce, Stinson Douglas R., Wydawnictwo WNT

Pieniądze leżą na parkiecie Giełda dla niepokornych, Paweł Zaremba - Śmietański, Wydawnictwo Onepress

Teoria sygnałów Wstęp wydanie II, Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma, Wydawnictwo Helion

poniedziałek, 11 grudnia 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami