Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego

Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego

63.00zł
53.55zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6), Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser, Wydawnictwo Helion

Spring MVC 4. Projektowanie zaawansowanych aplikacji WWW, Geoffroy Warin, Wydawnictwo Helion

Alchemia snu. Od cierpienia do spełnienia. Metoda terapeutyczna, Maciej Żbik, Renata Arendt-Dziurdzikowska, Magdalena Chmielewska, Wydawnictwo Sensus

Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD), Robert Maurer Ph.D., Wydawnictwo Onepress

Lekcja miłości Poruszające opowieści matek i ojców, Magdalena Łyczko, Wydawnictwo Zwierciadło

Operacje gospodarcze w praktyce księgowej Wydanie 3, Roman Seredyński, Katarzyna Szaruga, Marta Dziedzia, Arkadiusz Lenarci, Wydawnictwo ODDK

Klastry komputerów PC i architektury wielordzeniowe Budowa i wykorzystanie, Roman Wyrzykowski, Wydawnictwo EXIT

Superprognozowanie Sztuka i nauka prognozowania, Philip E. Tetlock , Dan Gardner, Wydawnictwo CEDEWU

Lekcje szczęścia i długowieczności. Mistrzowie mądrości o źródłach dobrego życia, Ashok Chopra, Wydawnictwo Sensus

poniedziałek, 20 marca 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami