Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Klasyczne i rozmyte bazy danych Modele zapytania i podsumowania, Krzysztof Myszkorowski, Sławomir Zadrożny, Piotr S. Szczepaniak, Wydawnictwo EXIT

Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV, S. Renee Smith, Vivian Harte, Wydawnictwo Septem

Jak pokonać uzależnienie od seksu? Trening, Tamara Penix Sbraga, Ph.D., William T. O'Donohue, Ph. D., Wydawnictwo Onepress
<b>GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II</b>, <font color="navy">Błażej Witkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II, Błażej Witkowski, Wydawnictwo Helion
<b>SQL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Alice Zhao</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie IV, Alice Zhao, Wydawnictwo Helion

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania, Dorota Witkowska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Marketing internetowy w małej firmie, Holly Berkley, Wydawnictwo Onepress
<b>Java. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Pokrętne ścieżki długodystansowca. Lepsze i gorsze powody, dla których warto biegać, The Oatmeal, Matthew Inman, Wydawnictwo Septem

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami