Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy budowy maszyn Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.18

Podstawy budowy maszyn Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.18

72.00zł
61.20zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Rachunkowość i podatki wspólnoty mieszkaniowej, Eugenia Śleszyńska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Dance, sing, love. Miłosny układ, Layla Wheldon, Wydawnictwo Editio

Prace bosmańskie, Maciej Roszkowski, Wydawnictwo Alma-Press

Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II</b>, <font color="navy">Maciej Matyka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II, Maciej Matyka, Wydawnictwo Helion

AngularJS. Szybkie wprowadzenie, Shyam Seshadri, Brad Green, Wydawnictwo Helion

Bądź sobą Autentyczność jest w cenie, Mike Robbins, Wydawnictwo Sensus

Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach, Alexander Elder, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Ireneusz P. Rutkowski, Wydawnictwo PWE

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami