Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk, Wydawnictwo Onepress

Informatyka nie tylko dla uczniów Podręcznik zakres podstawowy, Maria Wilk, Zbigniew Talaga, Edward Krawczyński, Wydawnictwo Szkolne PWN

Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek, Peter Morville, Jeffery Callender, Wydawnictwo Helion

Joomla! 3.x. Praktyczny kurs, Sławomir Pieszczek, Wydawnictwo Helion

Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic, Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler, Wydawnictwo Promise

Mit monogamii Jak poradzić sobie ze zdradą partnera, Peggy Vaughan, Wydawnictwo Sensus

Orzecznictwo w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wybrane przykłady, Michał Kuliński, Wydawnictwo DASHÖFER

Laboratorium w szufladzie Fizyka, Bogdan Janus, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami