Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera 79.00zł 59.25zł
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera

Tytuł: KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
Tytuł oryginalny Key Performance Indicators (KPI): The 75 measures every manager needs to know (Financial Times Seri
Autor: Bernard Marr
ISBN: 9788328386587
Ilość stron: 440
Data wydania: 12/2022
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł


Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku katastrofie. Prawidłowo dobrany zestaw mierników ułatwia przewidywanie zagrożeń i podjęcie koniecznej interwencji - jest to narzędzie, którym posługują się skuteczni menedżerowie.

Tymczasem wielu decydentów nie rozumie KPI i nie potrafi wskazać, które z nich są potrzebne w danej sytuacji. W efekcie gromadzą oni duże ilości łatwych do pozyskania danych, z których jednak nic nie wynika.

W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa.

Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów.

Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.

Poznaj KPI, które obejmują wiele perspektyw:
- finansową
- klienta
- marketingu i sprzedaży
- procesów operacyjnych i łańcucha dostaw
- pracownika
- społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa

Niemierzalne? Niezarządzalne.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
Tytuł książki: "KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera"
Autor: Bernard Marr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera”, kupili także:

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs podstawowy, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

Przepis na sprzedaż Wydanie II, Agnieszka Maziarz-Lipka, Wydawnictwo Onepress

Jak biegać zdrowo, Agnieszka Przybylska, Andrzej Peszek, Wydawnictwo Landie

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza, Pat Fallon, Fred Senn, Wydawnictwo Onepress

Wybrane metody planowania optymalnych trajektorii robotów manipulacyjnych, Mirosław Galicki, Wydawnictwo WNT

Odlewnictwo Wydanie II, Marcin Perzyk, Stanisław Waszkiewicz, Mieczysław Kaczorowski, Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion

Pentium i inne procesory firmy Intel, Halina Madej, Wydawnictwo CKP

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje, Robert V. Levine, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami