Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zarządzanie urządzeniami Apple Zunifikowana teoria zarządzania urządzeniami Mac, iPad, iPhone oraz AppleTV

Zarządzanie urządzeniami Apple Zunifikowana teoria zarządzania urządzeniami Mac, iPad, iPhone oraz AppleTV

149.00zł
126.65zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań 34.90zł 26.18zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Tytuł: E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8041-2
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2013
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów.

Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński

Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave

Spis treści:

Rozdział 1. Komparatywna analiza zachowań e-konsumentów - podstawy teoretyczno-metodologiczne (9)

  • E-konsument jako podmiot badań (10)
  • Zachowania nabywcze e-konsumentów (17)
  • Metodologia międzynarodowych badań zachowań e-konsumentów (26)

Rozdział 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumentów w Europie (41)

  • Demograficzne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (42)
  • Kulturowe uwarunkowania zachowań e-konsumentów (45)
  • Uwarunkowania ekonomiczne i prawne zachowań e-konsumentów (54)
  • Technologiczne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (67)

Rozdział 3. Profil e-konsumentów w wybranych krajach Europy (85)

  • Charakterystyka demograficzno-społeczna badanych e-konsumentów (86)
  • Portret psychograficzny e-konsumentów z wybranych krajów Europy (95)
  • Postawy e-konsumentów wobec zakupów (103)

Rozdział 4. Zachowania nabywcze e-konsumentów z wybranych krajów Europy (115)

  • Częstotliwość zakupów i wydatki na zakupy online (117)
  • Sposoby dokonywania zakupów online (128)
  • Determinanty zakupów online (138)
  • Miejsca i warunki zakupów online (147)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Tytuł książki: "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań"
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań”, kupili także:
<b>Bike fit Unikaj bólu i kontuzji oraz poprawiaj wyniki optymalizując pozycję na rowerze</b>, <font color="navy">Phil Burt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Bike fit Unikaj bólu i kontuzji oraz poprawiaj wyniki optymalizując pozycję na rowerze, Phil Burt, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps</b>, <font color="navy">Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps, Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis, Wydawnictwo Helion

Optymalizacja procesów rynkowych przy ograniczeniach Wydanie II, Eugeniusz Toczyłowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Pozytywnie! Jak nie szukać dziury w całym</b>, <font color="navy">Anna Walewicz-Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pozytywnie! Jak nie szukać dziury w całym, Anna Walewicz-Kuc, Wydawnictwo Onepress

ASP.NET MVC 3 Framework. Zaawansowane programowanie, Steven Sanderson, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Zaklinacze wnętrz Błyskawiczne poprawki, Ann Maurice, Wydawnictwo Vesper

Kotlet na wynos, czyli autostopem za równik, Mateusz Kotlarski, Wydawnictwo Bezdroża

Lekcje warte miliardy dolarów Niewybaczalne porażki biznesowe i co z nich wynika, Paul B. Carroll, Chunka Mui, Wydawnictwo MT Biznes

Ćwiczenia laboratoryjne z nieorganicznej chemii jakościowej, Zbigniew Hubicki, Zofia Rzączyńska, Wydawnictwo UMCS

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami