Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka 69.00zł
Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka

Tytuł: Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka
Autor: Dariusz Tworzydło
ISBN: 9788301221751
Ilość stron: 196
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem

Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania

Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów - wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych.

Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.

Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań.

Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. 

Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.

Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka
Tytuł książki: "Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka"
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka”, kupili także:

Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk Wydanie II, Sławomir Kołodziejczyk, Wydawnictwo WKiŁ

Pracuj z głową Spraw, by Twoja praca stała się łatwa, lekka i przyjemna, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?, Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biznesplan Co trzeba wiedzieć i zrobić, aby stworzyć doskonały plan, Kevan Williams, Wydawnictwo PWE

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi, Joel Comm, Wydawnictwo Onepress

Konstrukcje budowlane 2 Wytrzymałość materiałów, Grażyna Janik, Wydawnictwo WSiP

Teoria ruchu samochodu, Wojciech Siłka, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami