Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych 44.90zł 33.68zł
Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Tytuł: Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
Autor: Maciej Czekaj
ISBN: 978-83-246-2924-4
Ilość stron: 256
Data wydania: 05/2011
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł


Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne).

Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Rozdziały:

Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)

Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)
Komunikacja (23)
Poziomy komunikacji (26)
Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
Wymiana historii (41)
Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)
Krąg społeczny - grupa (46)
Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)
Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
Cele a grupy tematów (67)
Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)
Podsumowanie części I (71)

Część II. Style komunikacyjne (73)

Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)
Główne parametry (77)
Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

Rozdział 5. Styl zjednujący (93)
Hipotezy stylu zjednującego (93)
Cele komunikacji zjednującej (94)
Założenia stylu zjednującego (94)
Spostrzeżenia (95)
Metody (97)
Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)
Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
Cele terapii prowokatywnej (122)
Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
Humor (131)
Wybrane metody prowokatywne (131)
Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
Parę słów podsumowania (136)

Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)
Historia zamiast wstępu (141)
Co to jest metafora? (142)
Zastosowania metafor (145)
Użyteczność metafory (150)
Cel stylu metaforycznego (154)
Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)
Sztuka zadawania pytań (163)
Rodzaje pytań (164)
Pytania o fakty (167)
Pytania osobiste (167)
Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)
Podsumowanie części II (181)

Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)
Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
Etapy konfrontacji (188)

Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)

Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)

Rozdział 12. Wywiad (213)
Krok 1. Burza mózgów (214)
Krok 2. Grupowanie pytań (215)
Krok 3. Strategia wywiadu (216)
Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)
Podsumowanie części III (223)

Dodatki (225)
Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)
Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)
Łańcuchy (235)
Herald (237)
Szeherezada (239)
Bratnia dusza (241)
Trening improwizacji (242)
Burza mózgów z pytaniami (244)
Dodatek C. Materiały źródłowe (247)
Książki, które szczególnie polecam (247)
Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)
Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
Tytuł książki: "Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych"
Autor: Maciej Czekaj
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych”, kupili także:

Sztuka życia. Natural Life Management, Andrzej Jeznach, Wydawnictwo Prószyński

Manewry w porcie Krok po kroku, Lars Bolle , Klaus Andrews, Wydawnictwo Nautica

ABC instalacji grzewczych Poradnik eksperta, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DW Medium

Python mniej poważnie Zabawne projekty programistyczne, które zwiększą Twoje umiejętności, Lee Vaughan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji</b>, <font color="navy">Dale Carnegie & Associates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji, Dale Carnegie & Associates, Wydawnictwo Sensus

Scrum i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile Wydanie 2, Krystian Kaczor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta, Rafał Nowocień, Wydawnictwo Helion

Odżywianie dla zdrowia Tradycje wschodnie i nowoczesna wiedza o żywieniu, Paul Pitchford, Wydawnictwo GALAKTYKA

Połamać kości Wydanie II, Stuart MacBride, Wydawnictwo Amber

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami