Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Komputerowe wspomaganie biznesu 53.00zł 45.05zł
Komputerowe wspomaganie biznesu

Autor: red. Adam Nowicki

ISBN: 83-7488-111-9

Ilość stron: 296

Data wydania: 2006

Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach technologii informacyjnej do rozwiązania codziennych problemów biznesowych.

Książka ta powstała właśnie z myślą o takich wyzwaniach. Skierowana jest do praktyków biznesu chcących poszerzyć i uporządkować swoją wiedzę.

Drugą grupę Czytelników stanowią studenci uczelni kształcących w dziedzinie zarządzania i ekonomii wspartych najnowocześniejszymi osiągnięciami IT, którzy będą musieli sprostać omawianym problemom już u progu kariery zawodowej.

Rozdziały:

1. Przedsiębiorstwo jako środowisko biznesu 9
1.1. Pojęcie i typologia biznesu 9
1.2. Istota przedsiębiorstwa 15
1.3. Rola zarządzania w biznesie 21
1.4. Wiedza w działalności biznesowej 25

2. Charakterystyka procesów biznesowych 33
2.1. Istota procesów biznesowych 33
2.2. Komputer w biznesie 40
2.3. Komunikacja biznesowa 48

3. Systemy informatyczne w komputerowym wspomaganiu biznesu 57
3.1. Charakterystyka systemów informatycznych 57
3.2. Zasoby systemów informatycznych 59
3.3. Typologia systemów informatycznych 61
3.4. Struktury systemów informatycznych 73
3.5. Tworzenie systemów informatycznych 76
3.5.1. Istota cyklu życia systemu 76
3.5.2. Wybrane modele cyklu życia systemu informatycznego 78
3.5.3. Fazy tworzenia systemów informatycznych 84
3.5.4. Istota narzędzi typu CASE 93
3.6. Rozwój systemów informatycznych 94

4. Infrastruktura techniczna wspomagania biznesu 99
4.1. Konfiguracja sprzętu komputerowego 99
4.1.1. Istota systemu komputerowego 99
4.1.2. Model działania komputera 102
4.1.3. Peryferia komputera 106
4.1.4. Klasyfikacja komputerów wykorzystywanych w biznesie 107
4.2. Oprogramowanie biznesowe 108
4.2.1. Pojęcie oprogramowania komputerowego 108
4.2.2. Klasyfikacja oprogramowania wykorzystywanego w biznesie 111
4.3. Telekomunikacja i sieci komputerowe 119
4.3.1. Istota telekomunikacji 119
4.3.2. Rozwiązania sieciowe 122
4.3.3. Internet, Intranet i Ekstranet 130
4.4. Technologie mobilne i bezprzewodowe 134

5. Elementy technologiczne wspomagania biznesu 145
5.1. Procedury przetwarzania danych 145
5.2. Bazy danych 148
5.2.1. Hierarchiczne bazy danych 151
5.2.2. Sieciowe bazy danych 151
5.2.3. Relacyjne bazy danych 151
5.2.4. Obiektowe bazy danych 154
5.2.5. Obiektowo-relacyjne (hybrydowe) bazy danych 157
5.2.6. Bazy dokumentów 158
5.2.7. Bazy metod 160
5.2.8. Bazy modeli 161
5.2.9. Bazy wiedzy 162
5.2.10. Bazy faktów 166
5.3. Hurtownie danych 167
5.4. Narzędzia zarządzania informacją i wiedzą w biznesie 174

6. Strategia zarządzania systemami informatycznymi biznesu 179
6.1. Powiązanie strategii biznesowej i technologii informacyjnej 179
6.2. Planowanie strategii informatyzacji 184
6.3. Konsulting i oursourcing przedsięwzięć informatycznych 190
6.4. Realizacja przedsięwzięć informatycznych biznesu 198
6.5. Modernizacja i rozwój systemów informatycznych 203
6.6. Efektywność ekonomiczna przedsięwzięć informatycznych 209
6.6.1. Identyfikacja i oszacowanie nak?adów i efektów 209
6.6.2. Metody oceny przedsięwzięć informatycznych 214

7. Integracja w systemach informatycznych biznesu 231
7.1. Istota i zakres integracji 231
7.2. Organizacja przedsięwzięć integracyjnych 235
7.3. Technologiczne aspekty integracji systemów informatycznych 239

8. Systemy e-biznesu 245
8.1. Idea e-biznesu 245
8.2. Modele e-biznesu 248
8.3. Uwarunkowania realizacji systemów e-biznesu 252
8.4. Zastosowanie modeli e-biznesu w praktyce gospodarczej 258

9. Bezpieczeństwo zasobów informacyjnych biznesu 263
9.1. Istota bezpieczeństwa danych 263
9.2. Zasoby podlegające ochronie 264
9.3. Rodzaje zagrożeń dla bezpieczeństwa danych 265
9.4. Wybór i wdrożenie odpowiednich metod ochrony 268
9.5. Utrzymywanie i doskonalenie przyjętych metod ochrony 275
9.6. Bezpieczeństwo danych w sieciach 276


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 45,05zł

Komputerowe wspomaganie biznesu
Tytuł książki: "Komputerowe wspomaganie biznesu"
Autor: Adam Nowicki
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 53.00zł 45.05zł
Klienci, którzy kupili „Komputerowe wspomaganie biznesu”, kupili także:

Super stawy Sprawność sportowa w każdym wieku, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków, Jerzy Mieścicki, Wydawnictwo BTC

Rachunek różniczkowy i całkowy Funkcje jednej zmiennej, Kazimierz Kuratowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

W poszukiwaniu światła, Corry DeLaan, Wydawnictwo Helion

Data Science. Programowanie, analiza i wizualizacja danych z wykorzystaniem języka R, Michael Freeman, Joel Ross, Wydawnictwo Helion

Manifest Wikingów Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu, Steve Strid, Claes Andréasson, Wydawnictwo Onepress

Sensory w obrabiarkach CNC, Wacław Skoczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA, Marcin Nowakowski, Wydawnictwo BTC

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami