Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 3 (typu E46)

BMW serii 3 (typu E46)

70.56zł
59.98zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent 69.00zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Tytuł: Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor: Janelle Barlow , Claus Moller
ISBN: 978-83-264-1533-3
Ilość stron: 244
Data wydania: 12/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.

• Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
• Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
• Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
• Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego

Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług.

Rozdziały:

Część I. Reklamacje - pomost między organizacją a klientem
Rozdział 1. Strategia traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 2. Reklamacje - zło konieczne czy duża szansa?
Rozdział 3. Zbijanie kapitału na reklamacjach
Rozdział 4. Dlaczego większość klientów nie składa reklamacji?
Rozdział 5. Co tkwi w głowach klientów składających reklamacje?

Część II. Przekuwanie w czyn strategii traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 6. Formuła Prezentu
Rozdział 7. Kreowanie lepszych klientów dzięki dobrej woli
Rozdział 8. Jak postępować ze wściekającymi się klientami?
Rozdział 9. Słowa są najważniejsze. Odpowiadanie na pisemne reklamacje
Rozdział 10. Od szeptu do krzyku na cały świat

Część III. Wyrażanie i przyjmowanie krytycznych uwag. Osobista strona reklamacji
Rozdział 11. Kiedy odzew klientów nabiera charakteru zarzutów osobistych
Rozdział 12. Kiedy składasz reklamację, zadbaj, żeby był to prezent
Konkluzja. Patrząc w przyszłość

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent”, kupili także:

Jedz i trenuj Poradnik odżywiania dla aktywnych, Nancy Clark, Wydawnictwo Buk Rower

Honda Civic Modele od października 1987 do marca 2001, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Avon najbardziej kobieca z firm, Laura Klepacki, Wydawnictwo Onepress

Angielsko-polski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Jak ujarzmić emocje? Trening Wydanie III, Matthew McKay, Patrick Fanning, Martha Davis, Wydawnictwo Onepress

Moralność myślenia, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Teoria pól kwantowych Tom 1 Podstawy, Steven Weinberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Naruszenia zasad uczciwego obrotu giełdowego, Iwona Chojecka, Wydawnictwo C.H. BECK

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami