Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2 39.00zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-2490-4

Ilość stron: 264

Data wydania: 02/2010

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego.

Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku.

Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy.

Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

Rozdziały:

Część I: Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem (13)
1. Strategie konkurencji w sklepie internetowym (15)
2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
4. Reklama płatna w wyszukiwarkach (31)
5. Program partnerski (37)
6. Inne formy promocji (43)
7. Aukcje internetowe (53)
8. Public relations - współpraca z prasą (59)
9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
10. Obliczamy zyski (71)
11. Płatność w sklepie internetowym (77)
12. Obsługa klienta (81)
13. Program motywacyjny (85)
14. Działania promocyjne (89)
15. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (93)
16. Przygotowujemy kampanię reklamową (97)
17. Grafika w sklepach internetowych (99)

Część II: Użyteczność (103)
18. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (105)
19. Strona główna sklepu (111)
20. Nawigacja w sklepie internetowym (117)
21. Strona kategorii (127)
22. Strona produktu (133)
23. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (143)
24. Koszyk (151)
25. Logowanie, moje konto, założenie konta (159)
26. Proces zamówienia (163)
27. Wyszukiwarka (173)
28. Pomoc (177)
29. Bezpieczeństwo (183)
30. Centrum informacyjne (187)
31. Wersje obcojęzyczne sklepu (199)

Część III: Wybieramy sklep (203)
32. Funkcjonalność (205)
33. Modele oprogramowania sklepowego (211)
34. Charakterystyka najważniejszych rozwiązań (217)

Część IV: Logistyka w sklepie internetowym (223)
35. Pakujemy i wysyłamy towar (225)
36. Problemy logistyczne (231)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (239)

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2”, kupili także:

Czas na e-biznes, Piotr Majewski, Wydawnictwo Helion

Technik logistyk Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, Marlena Dąbal, Janina Mierzejewska-Majcherek, Wydawnictwo Difin

Decyzje logistyczne z Excelem, Maciej Szymczak, Wydawnictwo Difin

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 1 Zapasy, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

poniedziałek, 27 maja 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami