Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych

Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych

35.00zł
28.35zł
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu 39.00zł
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Autor: Joe Vitale

ISBN: 978-83-246-1045-7

Ilość stron: 272

Data wydania: 01/2008

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt - uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale’go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów - za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcę w „trans kupowania”.
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

Rozdziały:

Dziwny wstęp autora (17)

Jesteś w transie? (21)

Największa na świecie prywatna kolekcja książek o hipnozie (37)

Mężczyzna w złotym hełmie (41)

Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupują (55)

Nagi mędrzec pokazuje, jak zarobić więcej pieniędzy (63)

Jak odkryłem trans kupowania (73)

Jak się dowiedzieć, w jakim transie znajduje się dana osoba? (81)

Historia przenośnego imperium (103)

Trans konwersacyjny: cztery stany umysłu (113)

Jak radzić sobie z opornymi klientami? (117)

Wywołanie transu w 10 sekund (123)

Kto jeszcze chce nauczyć się pisać nagłówki, które zawsze dają efekt? (137)

Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywołujący trans? (143)

Jak skłonić ludzi do kupienia prawie wszystkiego? (151)

Jak wywołać magiczny, natychmiastowy trans kupowania? (155)

Najważniejszy rozdział w całej książce (159)

Hipnotyczna potęga zgody (181)

Nie czytaj tego rozdziału (187)

Posłuchaj tego: Jak wywołać trans kupowania przez radio? (191)

Popatrz na to: Jak wywołać trans kupowania przez telewizję? (197)

Sekret wywoływania transu kupowania (201)

Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie (223)

Bonus: raport specjalny (225)

Bibliografia (247)

O dr. Joem Vitale (261)

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu”, kupili także:
<b>Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

Win32ASM asembler w Windows, Adam Błaszczyk, Wydawnictwo Helion
<b>Automatyzacja przepływów pracy z Microsoft Power Automate. Transformacja cyfrowa procesów biznesowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Aaron Guilmette</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Automatyzacja przepływów pracy z Microsoft Power Automate. Transformacja cyfrowa procesów biznesowych. Wydanie II, Aaron Guilmette, Wydawnictwo Helion

Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis

SOA Koncepcje, technologie i projektowanie, Thomas Erl, Wydawnictwo Helion

Krótkie wprowadzenie do równań różniczkowych cząstkowych, Paweł Strzelecki, Wydawnictwo WUW

Wzorowe negocjacje Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Hiszpański dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Gail Stein, Wydawnictwo Septem

Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa Jak zarządzać firmą kobiecą ręką?, Caitlin Friedman, Kimberly Yorio, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami