Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

44.10zł
37.49zł
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu 129.00zł 96.75zł
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu

Tytuł: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Tytuł oryginalny This Is Service Design Doing: Applying Service Design and Design Thinking in the Real World
Autor: Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
ISBN: 9788328362055
Ilość stron: 528
Data wydania: 11/2020
Oprawa: Miękka
Format: 240x210
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł


Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników.

Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata.

Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy.

Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu.

• Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest
• Narzędzia do projektowania usług
• Proces badawczy i planowanie ideacji
• Prototypowanie usług
• Zarządzanie procesem projektowania usług
• Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji

Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam.

Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 96,75zł

Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Tytuł książki: "Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu"
Autor: Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł
Klienci, którzy kupili „Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu”, kupili także:

Wzorce Cloud Native Projektowanie oprogramowania odpornego na zmiany, Cornelia Davies, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwie, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

Domy jednorodzinne Konstruowanie i obliczanie, Stefan Pyrak, Hanna Michalak, Wydawnictwo Arkady

Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań, Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dźwięki i fale, Rufin Makarewicz, Wydawnictwo Naukowe UAM

Przewodnik po Pythonie. Dobre praktyki i praktyczne narzędzia, Kenneth Reitz , Tanya Schlusser, Wydawnictwo Helion

Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców, Randy W. Kirk, Wydawnictwo MT Biznes

Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy, Stephen O'Brien, Wydawnictwo Helion

Einstein w cytatach Pełne wydanie, Alice Calaprice, Freeman Dyson, Wydawnictwo Poltext

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami