Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# 59.00zł 44.25zł
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#

Tytuł: Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Tytuł oryginalny Developing 2D Games with Unity: Independent Game Programming with C#
Autor: Jared Halpern
ISBN: 9788328382350
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Unity jest zaawansowanym środowiskiem do tworzenia gier. Zapewnia możliwość projektowania grywalnych, świetnie wyglądających i pasjonujących gier. Dzięki temu, że Unity stworzono specjalnie w tym celu, projektant może się skupić na tym, co najważniejsze: na świetnej fabule i emocjonujących zwrotach akcji.

Żmudne tworzenie kodu obsługującego podstawowe funkcje interfejsu, postaci czy sceny zostało ograniczone do minimum. Z takimi możliwościami rozpoczęcie pracy z Unity i napisanie pierwszej gry przychodzi naturalnie.

Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków.

Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.

Co prawda nie jest to podręcznik programowania w tym języku, jednak dzięki analizie poszczególnych przykładów, a także samodzielnym próbom modyfikowania i rozwijania kodu możesz poprawić również swoje umiejętności programowania w C#, używając go w praktyczny i konkretny sposób.

W książce między innymi:
• gruntowne wprowadzenie do pracy w Unity
• projektowanie interfejsu użytkownika
• budowa postaci i świata gry
• tworzenie niezbędnych skryptów, klas, koprocedur
• algorytmy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach

Marzysz o grze idealnej? Więc siadaj i programuj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Tytuł książki: "Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#"
Autor: Jared Halpern
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#”, kupili także:

iCon Steve Jobs Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu, Jeffrey Young, William L. Simon, Wydawnictwo Emka

Elementy robotyki mobilnej, Piotr Ciesielski, Jacek Sawoniewicz, Adam Szmigielski, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Tajniki Kubernetes Rozwijaj umiejętności orkiestrowania kontenerów w Kubernetes, aby budować, uruchamiać, zabezpieczać</b>, <font color="navy">Sayfan Gigi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Tajniki Kubernetes Rozwijaj umiejętności orkiestrowania kontenerów w Kubernetes, aby budować, uruchamiać, zabezpieczać, Sayfan Gigi, Wydawnictwo Promise

U mnie działa. Język branży IT, Paweł Baszuro, Wydawnictwo Helion

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny, Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Implementacja w układach FPGA wybranych operacji zmiennoprzecinkowych, Maciej Wielgosz, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT

Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu, Jan B. Gajda, Wydawnictwo C.H. BECK

Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS, Emil Atanasov, Wydawnictwo Helion

Logika dla bystrzaków, Mark Zegarelli, Wydawnictwo Septem

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami