Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika?
Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom.
Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
• przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
• poskramia mity sprzedażowe
• pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
• podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
• pomaga zmienić swoje nastawienie
• edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
• uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
• radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
• prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
• zawiera scenki sprzedażowe
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
|