Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Inżynieria oprogramowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych

Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych

78.75zł
63.79zł
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania 129.00zł 96.75zł
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania

Tytuł: Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
Tytuł oryginalny Software Engineering at Google: Lessons Learned from Programming Over Time
Autor: Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright
ISBN: 9788328399716
Ilość stron: 576
Data wydania: 05/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł


Inżynieria oprogramowania jest pojęciem znacznie szerszym od kodowania: oznacza wszystkie niezbędne narzędzia i procesy stosowane przez organizację do tworzenia oprogramowania.

To daje możliwość zachowania wartości kodu w dłuższej perspektywie czasu i pozwala ustanowić bardziej rygorystyczne zasady tworzenia oprogramowania, a dzięki temu sam kod jest podatniejszy na zmiany. Innymi słowy, inżynieria oprogramowania polega na optymalnym integrowaniu i organizowaniu tworzenia aplikacji ― od koncepcji, poprzez tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie, po jej wycofywanie.

To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania.

W książce zwrócono uwagę na to, że proces tworzenia oprogramowania jest wysiłkiem zespołowym, omówiono najlepsze praktyki związane z utrzymywaniem bazy kodu o dużych rozmiarach i długim stażu, pokazano także narzędzia, które mogą się okazać przydatne w jej utrzymywaniu.

Omówione tu zagadnienia uwzględniają doświadczenia, jakie typowy inżynier oprogramowania zdobywa w ramach swojej pracy, służą też wskazaniu różnorodnych sposobów rozwiązywania poszczególnych problemów.

Najciekawsze zagadnienia:
- unikatowa kultura pracy w Google
- procesy i narzędzia stosowane w Google
- metody zwiększania odporności kodu na upływ czasu
- wpływ skali oprogramowania na organizację pracy inżynierów
- kompromisy w procesie podejmowania decyzji projektowych

Piszesz kod? To ważne zadanie - bierz przykład z najlepszych.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 96,75zł

Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
Tytuł książki: "Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania"
Autor: Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł
Klienci, którzy kupili „Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania”, kupili także:

Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu, Daymond John, Daniel Paisner, Wydawnictwo Onepress

Zgrana drużyna rodzinna! Jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy, Elizabeth Pantley, Wydawnictwo Onepress

Współczesna metrologia Zagadnienia wybrane, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Podstawy nauki o organizacji Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza Wydanie 2, Stanisław Marek, Maria Białasiewicz, Wydawnictwo PWE

Innowacyjność w ujęciu podmiotowym Uwarunkowania instytucjonalne, Teresa Bal-Woźniak, Wydawnictwo PWE

Deklaratywne projektowanie systemów komputerowego wspomagania planowania przedsięwzięć, Grzegorz Bocewicz, Irena Bach-Dąbrowska, Zbigniew Banaszak, Wydawnictwo EXIT
<b>LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo Helion

Implementacja w układach FPGA wybranych operacji zmiennoprzecinkowych, Maciej Wielgosz, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT
<b>E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Królewski Jarosław, Sala Paweł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II, Królewski Jarosław, Sala Paweł, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami