Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Inżynieria oprogramowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Gwintowniki wygniatające Konstrukcja projektowanie wykonanie

Gwintowniki wygniatające Konstrukcja projektowanie wykonanie

29.00zł
23.49zł
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania 129.00zł 96.75zł
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania

Tytuł: Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
Tytuł oryginalny Software Engineering at Google: Lessons Learned from Programming Over Time
Autor: Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright
ISBN: 9788328399716
Ilość stron: 576
Data wydania: 05/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł


Inżynieria oprogramowania jest pojęciem znacznie szerszym od kodowania: oznacza wszystkie niezbędne narzędzia i procesy stosowane przez organizację do tworzenia oprogramowania.

To daje możliwość zachowania wartości kodu w dłuższej perspektywie czasu i pozwala ustanowić bardziej rygorystyczne zasady tworzenia oprogramowania, a dzięki temu sam kod jest podatniejszy na zmiany. Innymi słowy, inżynieria oprogramowania polega na optymalnym integrowaniu i organizowaniu tworzenia aplikacji ― od koncepcji, poprzez tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie, po jej wycofywanie.

To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania.

W książce zwrócono uwagę na to, że proces tworzenia oprogramowania jest wysiłkiem zespołowym, omówiono najlepsze praktyki związane z utrzymywaniem bazy kodu o dużych rozmiarach i długim stażu, pokazano także narzędzia, które mogą się okazać przydatne w jej utrzymywaniu.

Omówione tu zagadnienia uwzględniają doświadczenia, jakie typowy inżynier oprogramowania zdobywa w ramach swojej pracy, służą też wskazaniu różnorodnych sposobów rozwiązywania poszczególnych problemów.

Najciekawsze zagadnienia:
- unikatowa kultura pracy w Google
- procesy i narzędzia stosowane w Google
- metody zwiększania odporności kodu na upływ czasu
- wpływ skali oprogramowania na organizację pracy inżynierów
- kompromisy w procesie podejmowania decyzji projektowych

Piszesz kod? To ważne zadanie - bierz przykład z najlepszych.

Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
Tytuł książki: "Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania"
Autor: Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright
Wydawnictwo: Helion
Cena: 129.00zł 96.75zł
Klienci, którzy kupili „Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania”, kupili także:

Propozycja nie do odrzucenia Tajemnice i rady byłego szefa mafii, Michael Franzese, Wydawnictwo Onepress

Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Hakerstwo, Tim Jordan, Wydawnictwo Naukowe PWN

OpenGL Księga eksperta Wydanie VII, Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel, Wydawnictwo Helion

Barszcz ukraiński, Piotr Pogorzelski, Wydawnictwo Editio

Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3, Bolesław Liwowski, Remigiusz Kozłowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Inżynieria wymagań Studium przypadków, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kanon fotografii W poszukiwaniu indywidualnego stylu, Bruce Barnbaum, Wydawnictwo Helion

Java tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą Springa Hibernate i Eclipse, Anil Hemrajani, Wydawnictwo Helion

poniedziałek, 29 maja 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami