Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0 59.00zł
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0

Tytuł: Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
Autor: Elżbieta Guzek
ISBN: 978-83-264-3815-8
Ilość stron: 224
Data wydania: 10/2012
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.

Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.

Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.

Rozdziały:

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju
1.1. Koncepcja bankowości internetowej
1.2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych
1.3. Proces ewolucji bankowości internetowej
1.4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej

2.Determinanty popytowe bankowości internetowej
2.1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie
2.2. Determinanty socjologiczne
2.3. Determinanty behawioralne
2.4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0
3.1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu
3.2. Megatrendy w rozwoju Internetu
3.3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0
3.4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0
3.5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0
3.6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0
3.6.1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna
3.6.2. Profil prosumenta
3.6.3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej
4.1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking)
4.2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej
4.2.1. Istota aplikacji społecznościowych
4.2.2. Blog banking (bloggig)
4.2.3. Mikroblogi (mikroblogging)
4.2.4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)
4.2.5. Strony internetowe wiki
4.2.6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)
4.2.7. Syndykacja internetowa (Web syndication)
4.2.8. Podkasty (podcasting)
4.2.9. Widżety (Web widgets)
4.2.10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)
4.2.11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)
4.2.12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)
4.2.13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0
4.3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne
5.1. Istota "architektury uczestnictwa"
5.2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)
5.3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)
5.4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego
5.4.1. Personalizacja serwisu obsługi
5.4.2. Agregacja kont (account aggregation)
5.4.3. Formularze interaktywne (Web application)
5.4.4. Komunikatory internetowe typu Skype
5.4.5. Internetowe serwisy rekomendujące
5.4.6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)
5.5.Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z
5.6.Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers

Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0”, kupili także:
<b>BIM w cyklu życia mostów</b>, <font color="navy">Marek Salamak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
BIM w cyklu życia mostów, Marek Salamak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku</b>, <font color="navy">Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku, Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso, Wydawnictwo Promise

Informatyka nie tylko dla uczniów Podręcznik dla gimnazjum, Edward Krawczyński, Maria Wilk, Zbigniew Talaga, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dystrybucja danych w sieci Internet, A. Chodorek, R. Chodorek, A. Pach, Wydawnictwo WKiŁ

Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo Helion

Multisim Technika cyfrowa w przykładach, Krystyna Maria Noga, Marcin Radwański, Wydawnictwo BTC

AutoCAD 2018 PL, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Technik informatyk Testy i zadania przygotowujące do egzaminu zawodowego, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo Helion

Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach, Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami