Autor: Tom Gorman
ISBN: 978-83-246-1707-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2009
Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.
Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.
- Czynnik ludzki - rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu.
- Nowe produkty - tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka.
- Innowacja na rynku - reklama i PR, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
- Zarabianie na innowacjach - narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.
Innowacja Droga do wzrostu zysków --- Pozycja niedostępna.---
|