Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365 Formuły i funkcje

Excel 2021 i Microsoft 365 Formuły i funkcje

89.90zł
-105.18zł
Informacja w Internecie 29.90zł
Informacja w Internecie

Autor: Magdalena Karciarz, Maciej Dutko

ISBN: 978-83-01-16476-8

Ilość stron: 156

Data wydania: 10/2010

W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle.

Ta książka ma być „kołem ratunkowym”, a jednocześnie „kursem pływania” dla ludzi, którzy nie chcą utonąć w potopie internetowych treści, ale ujarzmić je i efektywnie wykorzystać. Jak rzekł Jacob Nielsen jedyną stałą cechą Internetu jest jego zmienność (dodajmy: zmienność treści, ale i formy).

Dlatego efektywne korzystanie z jego zasobów zależy od znajomości źródeł i umiejętności strategicznego poruszania się w dynamicznej sieci informacji. Tę wiedzę dostarcza niniejsza publikacja.

Informacja w Internecie
Tytuł książki: "Informacja w Internecie"
Autor: Magdalena Karciarz, Maciej Dutko
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 29.90zł
Klienci, którzy kupili „Informacja w Internecie”, kupili także:

Hardware Hacker Przygody z konstruowaniem i rozpracowywaniem sprzętu, Andrew „bunnie” Huang, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sharif Shaalan, Timothy Royer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion

Podstawy budowy i działania komputerów Wydanie IV, Andrzej Skorupski, Wydawnictwo WKiŁ

Repetytorium ze statystyki, Mariola Piłatowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fale grawitacyjne Nowa era astrofizyki, Nathalie Deruelle, Wydawnictwo Prószyński

Triumf chirurgów, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Znak

Podstawy ekonomii matematycznej PWN, Stanisława Kanas, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ, Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Wydawnictwo GWP

Strategie geniuszy Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami