Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy fizyki Zbiór zadań

Podstawy fizyki Zbiór zadań

59.00zł
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów 47.00zł
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Autor: Joe Vitale

ISBN: 978-83-246-1202-4

Ilość stron: 368

Data wydania: 07/2008

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś?

Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling – ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozdziały:

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas się obudzić (29)

2. Uwaga! Najpierw zrób to... (36)

3. Czy naprawdę są rzeczy niemożliwe? (38)

4. Słowo wyjaśnienia (41)

5. Początek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, że pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mój sekret dotyczący pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdołasz mnie namówić do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zażyłości (74)

12. Czy jest coś ważniejszego niż tekst oferty? (77)

13. Ćwiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznałem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywołanie reakcji (101)

17. A co z Twoją stroną internetową? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co każdy czytelnik chciałby przeczytać (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewnętrzna gra (131)

22. Substytuty cukru także są słodkie w smaku! (140)

23. Jak przywołać muzę? (147)

24. Jak przykuć uwagę czytelnika (150)

25. Jak ożywić swój tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u największego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujące wskazówki, jak stworzyć przełomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko dążeniu do perfekcji (177)

30. Jak przeciągnąć czytelników na swoją stronę (181)

31. Tajemnice błyskawicznej redakcji tekstów warte ofiary (189)

32. Jak sprawić, by Twoje teksty były bardziej pociągające? (198)

33. Jak ludzie myślą (203)

34. Jak tworzyć hipnotyczne opowieści (205)

35. Jak przejąć kontrolę nad "centrum dowodzenia" Twoich klientów (212)

36. Polecenie hipnotyczne, które nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczył mnie Wilk morski (223)

38. Przesłanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze będą czytać (231)

40. Twoją konotacją jest pokazywanie (233)

41. Jakie są moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedażowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmienić przeciętny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysłów na hipnotyczny nagłówek (257)

46. Hipnotyczne wstępy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy największe tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmienić sposób percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formuła hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pięć sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych książek wszech czasów (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów”, kupili także:

Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo Helion

To twoja firma 12 kroków do sukcesu, TAXCARE, Wydawnictwo Onepress
<b>Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie III</b>, <font color="navy">Charles Platt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie III, Charles Platt, Wydawnictwo Helion
<b>Ćwicz każdego dnia. 32 sposoby na kształtowanie nawyku trenowania (nawet jeśli nie lubisz ćwiczyć)</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ćwicz każdego dnia. 32 sposoby na kształtowanie nawyku trenowania (nawet jeśli nie lubisz ćwiczyć), S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus
<b>Architektura oprogramowania bez tajemnic. Wykorzystaj język C++ do tworzenia wydajnych aplikacji i systemów</b>, <font color="navy">Adrian Ostrowski, Piotr Gaczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Architektura oprogramowania bez tajemnic. Wykorzystaj język C++ do tworzenia wydajnych aplikacji i systemów, Adrian Ostrowski, Piotr Gaczkowski, Wydawnictwo Helion

Sukces tu i teraz Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami